Skriv løs

… og se nu at få det sagt ordentligt

Bedst før eller efter

with 4 comments

Jeg havde arbejdet med at finde ud af kontingent-opkrævning for Grundejerforeningen her, som står for belysning, vedligehold af fællesareal, stenbelægning og især kloak-brønde.
Men kl.17 besluttede jeg at nu da der jo alligevel er sol til omkring kl.18 kunne jeg godt tage på solnedgangstur. Ingen yderligere kommentarer er vist nødvendige …

Written by Donald

Saturday, March 9, 2024 at 15:29 GMT+0000

Posted in Brok, Foto, Vejr

Tagged with , ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trods den formanende sidste sætning vil jeg vove en addition: Det er virkelig altid en fornøjelse at se dine solnedgangsbilleder samt i sjældne øjeblikke også at hilse på din avatar-tvillingesøster Danielle. 😉

    hulegaarddk

    Saturday, March 9, 2024 at 15:44 GMT+0000

    • Mange tak, – den bedste ting ved billeder fra naturen heromkring og særligt solnedgangsbillederne er, efter min ringe mening, at lys og himmel giver anledning til daglig undren undtagen i tykt gråvejr – og selv da kan man undre sig over noget, hvis man er uforbederlig optimist 🤣

      Donald

      Sunday, March 10, 2024 at 16:33 GMT+0000

  2. Bedst før 😁

    Ellen

    Monday, March 11, 2024 at 14:05 GMT+0000

    • Så bliver man jo glad, når man får at vide at det ikke er så slemt med udseendet 🤩

      Donald

      Tuesday, March 12, 2024 at 18:21 GMT+0000


Leave a comment