Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Intet vejr er dårligt vejr, når man er klædt rigtigt på

with 4 comments

Udendørs restaurant med musik under sejldugstag ved havnen – en herlig idé om sommeren – hvor længe bliver de ved med at have åbent?

Har de jakke og frakker på, de to dygtige musikere?

Der var ikke nok lys til mit kamera og jeg ville ikke forstyrre med kunstlys (blitz) i stedet har jeg brugt histogram-algoritmen

Written by Donald

Friday, September 8, 2017 at 19:03 UTC

Posted in Vejr

Tagged with ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deri har du ganske ret. Er der noget om, at vi her i landet tror vi skal sidde ude året rundt, som om vi er blevet sydeuropæiske?

    Jørgen

    Tuesday, September 12, 2017 at 19:50 UTC

    • Ja, ser det ikke sådan ud? – Der er en restaurant ved den nordlige ende af Søerne i København, som er lidt mere vinter-minded, de har en “udestue”, som de bruger indtil det bliver rigtig koldt. Søpromenaden eller “Den Franske Restaurant”.

      Donald

      Tuesday, September 12, 2017 at 22:54 UTC

  2. Der må ryges udendørs….. 😦

    AagePK

    Wednesday, September 13, 2017 at 10:43 UTC

    • Ja det er delvis derfor – tror jeg, AagePK, men det kan da ikke være hele forklaringen? Hvis jeg, – nej, når jeg tager til København i den kommende uge som sommerferie-kompensation, så vil jeg undersøge det og tage nogle billeder.

      Donald

      Wednesday, September 13, 2017 at 11:01 UTC


Leave a Reply

