Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for September 3rd, 2017

Hvad er modsætningen til en rund fødselsdag?

with 12 comments

Med et skarpt blik kan man se striber, hvor malingen er faldet af eller træet har åbnet en åre

Den nymalede dør (fik i øvrigt en omgang mere) – nu er det dørtrinet, som skal have en omgang

Det må være en firkantet i daglig tale. En anden måde at tænke er at det er et tal, som ikke kan divideres uden at vi havner i brøkdele, et primtal. Fx.71.

Jeg har haft svært ved at invitere min lille familie og de nærmeste venner, fordi mit hus trænger til både oprydning og maling. Nu kom så min søn og ex- og gav mit “maling af vinduer udvendigt” i fødselsdagsgave, Tak! Det var vel nok velkomment.

14 dage før begyndte jeg så småt at flytte rundt på sten og nedsavede grene osv. og den sidste uge gik så med at tage så meget af det indre som praktisk muligt. Det bord, jeg bruger som spisebord, er en 25 år gammel nødløsning, men jeg holder meget af den. Det er såmænd en spånplade lagt over et lille pensionistbord med Hollandsk udtræk, men overfladen på underbordet er ødelagt af vand (jeg fik det i beskadiget tilstand), så det er ikke synd at man ikke kan se den. Med den store plade lagt ovenpå er bordbenene passende langt væk fra de siddende.

Er det bedre med denne dug? Et stort stykke nervøst velour

Første forsøg, et nyt lagen

==================================================

Nej, detteher er den bedste løsning …

Men bordet blev slet ikke brugt! da vejret var så godt, sad vi udenfor.

Jeg fik desværre ikke taget et billede af denne herlige eftermiddags gæster, men dagen efter fik jeg den idé at vaske op …

==================================================

Opfandt han også spillet Tetris? ham, der opfandt opvaskemaskinen?

Written by Donald

Sunday, September 3, 2017 at 20:20 UTC

Posted in Liv

Tagged with , ,