Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for August 4th, 2017

Hvor meget vil grundejerforeningen ofre?

with 4 comments

Det er et smukt sted og mange går tur her

Dette emne nærmer sig politisk snak, men da jeg er fanget som kasserer (foreløbig kun, håber jeg) tænker jeg denne slags tanker, når jeg går en lille tur. Her ses mosen i vores grønne område, smukt sted somme tider med ænder, og klart nok skal sådan en anordning have afløb og helst sådan at når det øser ned, så løber vandet væk.

Men når det er vådt, vokser græs som bekendt uanset om det er frugtbar jord, grus, flisermellemrum, whatever. Skal man så sprøjte for at planter ikke “æder fliserne” eller er den samlede udgift mindre, hvis man lader dem gå til og så reparerer igen? D.v.s. lægger fliser påny?

Eller vil man betale for at det ser pænt ud? Er man imod sprøjtning? Skal en mand med traktor feje med metalbørste (og derved fjerne de dele af planterne, som er over jorden)?

Det må jeg spørge de andre i Grundejerforeningen om.

Stibelægningen, såkaldte S-fliser, er repareret for nylig, men er igen ved at blive erobret af planter

Written by Donald

Friday, August 4, 2017 at 17:59 UTC

Posted in Vandbyggeri

Tagged with , , ,