Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Nu frister man kontorfolk på ferie med udlejning af surf ting

Aha – det var kajak-udlegning og surf-padling man havde i tankerne, da man erstattede det gamle tissehus med et nyt lidt større kontorhus med låste døre til tisseriet

Prisen kan man vist lige akkurat skimte her – kontrasten har spillet mig et puds, beklager.

Prislisten for udlegnings-tingene – man kan også købe sig en instruktør-time!

I den anden ende af Strand-parkeringspladsen var en redningsaktion igang. Gad vide om det var en surfer, der var stået af.

Written by Donald

Saturday, July 29, 2017 at 22:52 UTC

Posted in Hav, Skov og have

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Håber redningsaktionen gik godt.

    Jørgen

    Tuesday, August 8, 2017 at 19:18 UTC

    • Det har jeg faktisk undret mig over at der ikke stod noget om. Men redningsaktionen gik i gang uden rigtig sikker viden om at nogen var forsvundet – en bunke tøj på stranden, sagde én jeg spurgte, havde fået forældrene til at frygte at en dreng var gået ud og var druknet. – Ved søgning med hhv. Google og Ugepostens egen søgning har jeg ikke fundet svar. Jeg tror det var falsk alarm.

      Donald

      Wednesday, August 9, 2017 at 10:01 UTC


Comments are closed.