Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Skiltning for at afhjælpe forvirring

with 2 comments

Herlev sygehus parkeringskælder svarer til anden etage i forhold til hovedindgangen –

Hvis man parkerer i parkeringskælderen med indkørsel fra bagsiden, modsat hovedindgangen på Herlev hospital, parkerer man på hvad der svarer til anden etage i elevatorerne (et tretal på elevatorknapperne)

Der er heldigvis skiltning, så hvis man læser og følger dem, kan man forholdsvis let finde rundt. Men tanken om at man har parkeret på anden sal er underlig og har forvirret mig de tidligere 3 gange, jeg har været til undersøgelse på Herlev Hospital.

Der har været mange tanker bag bygning af dette store hospitalskomplex, det siger sig selv, men jeg er egentlig lidt i tvivl om det er gået op for brugerne.

Jeg plejer at slappe lidt af på hjemturen ved at se efter ting, som jeg ikke ser hjemme:

Beyond Retro

I mørket i parkerings”etagen” var det svært at finde den vinkel med mest lys og den bedste præsentation af påskriften på motor-boblehjælmen. Der står Beyond Retro – det ligner en retro-Vespa scooter, men det er ikke Vespa.

Written by Donald

Thursday, July 27, 2017 at 23:52 UTC

Posted in Byggeri, CItyscape

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Scooteren er fin, men jeg kan bedst lide det øverste billede.

    Jørgen

    Tuesday, August 8, 2017 at 19:08 UTC


Leave a Reply

