Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Udsnit

with 6 comments

Tillad mig at vende tilbage til billeder fra solnedgangstimen i Fredags.

Helhedsindtrykket ved kysten sådan en aften er helt anderledes end et udsnit som detteher. Hvis man var udkig på et skib med høj mast, ville man kunne fokusere på et lille område som kameraet her fokuserer på Hesselø, og så opdager man de her lyserøde smukke farver.

Min lyserøde Ø

Jeg kan ikke få autofokus til at fungere helt godt på lange afstande og kan heller ikke få manuel afstand til at fungere på “uendelig”. Men her er det farverne, som er indfanget.

Written by Donald

Tuesday, July 18, 2017 at 14:21 UTC

Posted in Hav

Tagged with ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vakre farger og det er ikke alltid like lett med de digitale kameraer, noen ganger foretrekker jeg mitt sorte gamle monster 🙂
    Klem på deg 🙂

    Mormor

    Friday, July 21, 2017 at 12:11 UTC

    • Ja, tak for den kommentar. Jeg håber at du finder et digital-kamera, som er god til farverne. Jeg bruger et mellemstort kamera af mærket Canon, og jeg kan se at det har en farveteknik, som er “psykologisk” meget rammende. 🙂

      Klem på dig ❤ 🙂

      Donald

      Saturday, July 22, 2017 at 23:52 UTC

      • Jeg har tre digitale og mitt gamle sorte monster, Canon, Lumix og Lumix (Panasonic) og Pentaxen min. De er gode til farger alle de tre digitale, men skal jeg “slå meg løs” foretrekker jeg Pentaxen, gammel vane kanskje?
        Klem på deg 🙂 ❤

        Mormor

        Sunday, July 23, 2017 at 5:03 UTC

        • Sikke mange du har! Jeg har kun ét der virker og overvejer at købe et nyt, fordi USB-forbindelsen er holdt op med at fungere. Men jeg kan tage memory (SD card) ud og sagtens læse det med computeren og en “card-reader”.

          Ja, jeg tror at Pentax er gammel vane, men hvis man kan lide sit kamera, kan man også bedre experimentere og tage nye billeder 🙂

          Donald

          Monday, July 24, 2017 at 11:21 UTC

  2. Jeg synes det er så fint at du får den ide at vise dette fortrinlige billede.

    Jørgen

    Monday, July 24, 2017 at 17:59 UTC


Leave a Reply

