Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for July 13th, 2017

Knofedt

leave a comment »

Micra’ens venstre skærm er rustet igennem

I går købte Malte (min søn) værktøj, padding og maling for 800 kr og reparerede skærmen så godt som man nu kan, når man er begynder. Mine gode råd var ikke gode nok. Spraymaling spreder sig mere end godt er og afdækningen, som jeg var med til at lave, var ikke stor nok. En anden gang tager jeg en plastic-dug (eller opsprættet pose) og sætter henover skaden.

Jeg er ked af at jeg ikke har billeder af det færdige arbejde. På lidt afstand stikker det ikke ud, det er pænt nok.

Jeg havde givet ham handsker at tage på – men han glemte det i anden omgang

Written by Donald

Thursday, July 13, 2017 at 22:00 UTC

Posted in Blogosofi

Tagged with