Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for May 6th, 2017

Indtryk Tisvilde Hegn på den første varme dag

with 4 comments

Jeg har ærligt talt ikke været veloplagt den sidste uge – eller måske to, men det er jo op og ned, heldigvis er der gode timer indimellem. En sådan time var det lørdag, og jeg ville prøve at gå hele vejen til Stængehus og tilbage, 8km og steder fulde af gode minder.

Men stranden var ikke flad som et dansegulv, det var besværligt at gå i stenene langs vandkanten, og jeg havde ondt i ryggen, så jeg gik op i klitterne og tog et billede – derefter hjem ad skovvejen, som er betydeligt lettere at gå på.

Tilbageblik fra en egetræsbænk på en klittop ved Stængehage

Skovvejen kaldet Strandvejen

Den lave sol søgte ind mellem stammerne

Det sidste er mit foretrukne billede, som jeg synes fungerer godt sammen med de to foregående.

Written by Donald

Saturday, May 6, 2017 at 22:37 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with ,