Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Mad results

with 6 comments

Det havde jeg aldrig troet at jeg ville offentliggøre! Men hvorfor ikke? Her er nogle madbilleder, som er taget i anledning af at en gammel kollega har startet en Inspirationsgruppe: Hvad fik du at spise til middag i dag?
Selv om der nok ikke er mere end højst en håndfuld, som ser på denne webside, har jeg i baghovedet at de nok kan tåle at blive set uden at bøfferne føler sig udstillet på en krænkende måde.

Written by Donald

Friday, March 31, 2017 at 23:21 UTC

Posted in Brok

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tjaeh, je’ ve’ nu itte ræi’di… 🙂

    AagePK

    Saturday, April 1, 2017 at 16:38 UTC

  2. Det er da en god ide.

    Jørgen

    Saturday, April 1, 2017 at 17:59 UTC

    • Tak Jørgen – den gruppe har Anja måttet friholde for annoncer og folk, som vil promote deres eget “mad-website” 🙂

      Donald

      Saturday, April 1, 2017 at 18:47 UTC

  3. Nu er mit spørgsmål, om det er mad eller mad? Hos min datter i USA vækker det undren, at der på min gode badebørste med svinebørster står “Bad” – det kan amerikanerne ikke lige lure. De synes nemlig, den ser rigtig god ud …

    Elsebeth

    Thursday, April 6, 2017 at 13:41 UTC

    • Oh du skulle have set min grandtante, da der lyste es skilt ved elevator-døren: “I FART!”

      Donald

      Thursday, April 6, 2017 at 15:10 UTC


Leave a Reply

