Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Computer crash

Sidste år kørte maskinen her uden fejl i godt 6 måneder, men nu her, efter “kun” tre måneder, opstod en fejl.

Den er genstartet, uden problemer, men jeg prøver at finde ud af om der er en periodisk fejl, som kan afsløres ved at grave i systemfiler.

Jeg benytter lejligheden til at omtale en anden slags problem ved at vise forsiden af det blad, som blev trykt i starten af Marts og som ikke er kommet ud til medlemmerne endnu. Vi kunne vist godt have brugt en sekretær.

Written by Donald

Thursday, March 30, 2017 at 22:00 UTC

Posted in Blogosofi, Brok, Ord

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ah, ja, de computere. Håber du finder ud af det.

    Jørgen

    Friday, March 31, 2017 at 5:34 UTC

    • Når man arbejder med det … dengang jeg arbejdede som computerprogrammør, konsulent, instruktør, da var det meget nemmere at finde fejl, fordi man har en masse viden present koblet med aktuelle erfaringer. Men det har jeg ikke nu, og min notat-teknik kunne være bedre. Men jeg fandt ud af tingene – og NU skinner solen, der er planter hos købmanden og ting at gøre i haven 🙂 God fredag!

      Donald

      Friday, March 31, 2017 at 11:43 UTC

  2. Håper det ordner seg.Sekretær??
    Klem på deg 🙂 ❤

    Mormor

    Friday, March 31, 2017 at 6:04 UTC

    • Foreningen DKuug har råd til en sekretær og burde ikke lade et medlemsblad ligge mere end et par dage.
      Jeg behøver ikke at tage det så tungt.
      Solen skinner her! klem på dig! ❤ 🙂

      Donald

      Friday, March 31, 2017 at 11:44 UTC


Comments are closed.