Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for March 22nd, 2017

Fugleflok sætter sig i toppen af birk

På dagens – nej nu er det gårsdagens spadseretur så jeg en fugleflok, som var helt uforstyrret af at jeg gik på jorden, de var højt oppe. Jeg kunne ikke se om de spiste – de larmede ikke! ingen pippen eller skratten.

De fløj mellem to store birke og slog sig så ned i toppen af den ene, lige over stien

I håb om at kunne se, hvad det var for en art, tog jeg et billede med 15 gange zoom. Det bliver ofte uskarpt, men når lyset er godt og man er heldig, kan man somme tider se mere end med det blotte øje:

I stor størrelse (klik på billedet) kan man se at fuglene har gult bryst … tror jeg

Hvad laver de? De hænger på de tyndeste grene og vipper op/ned – er der mad i sådan et træ?

Written by Donald

Wednesday, March 22, 2017 at 0:08 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with