Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftenstemning –

I den blå time – lige efter solnedgang – kan man håbe på at få billeder med himmel-lys kontrasterende med hjemmets varme gule eller røde lys.

Det er ikke mit hjem. Når jeg nu tænker over det, var det en tom grund, da vi flyttede hertil (for 30 år siden.)

Træhuse efter Svensk model blev en måde at bygge;
jeg ved ikke om de var præfabrikerede fra Sverige

Jeg må jo indrømme at tankerne går i retning af “hvor længe lever menneskene, hvor længe holder husene”.

Written by Donald

Saturday, February 25, 2017 at 23:59 UTC

Posted in Foto

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du er stadig kun nået til 25. februar, så måske er menneskene bagud i forhold til husenes holdbarhed. I dag er det 8. marts og den blå time optræder lidt senere.

    Jørgen

    Wednesday, March 8, 2017 at 14:53 UTC

    • Ja jeg er bagud – Februar er slut og tiden kan ikke standses, men jeg er gået i stå, det føles lidt underligt. 🙂

      Men jeg springer nogle dage over og går videre! Nu (i skrivende stund) er jeg kun 7 dage bagud 😀 😀 😀

      Donald

      Wednesday, March 8, 2017 at 18:35 UTC

  2. Hyggelig hus 🙂
    Klem på deg 🙂

    Mormor

    Wednesday, March 8, 2017 at 15:53 UTC

    • Ja, de svenske ingeniører og træ-arkitekter er gode, dygtige folk!

      Klem på dig ❤

      Donald

      Wednesday, March 8, 2017 at 18:23 UTC


Comments are closed.