Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Et liv rundt om den halve klode

Jeg har lagt en mindetale for min Moster Marie på Dax2. Jeg har været meget i tvivl om det er acceptabelt, om det kan blive bedre, om der er fejl, om jeg skulle gøre på en anden måde – Er der nogen, som gider læse det? Er det OK at gøre det selv om det ikke er verdens mest læste webside osv.osv.osv.? Men her er det.

https://dax2.wordpress.com/a-beloved-family-member-has-passed/

Written by Donald

Friday, February 24, 2017 at 23:59 UTC

Posted in Tidsmaskinen

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg har læst dit brev til familien. Det er et dejligt brev, et overblik, en komprimering af et livsforløb, en konklusion om en tid, der er forbi med din mosters død. Jeg kan godt lide at brevet aktiverer en tristhed, en sorg. For mig at se er det OK at du fortæller historien.

    Jørgen

    Wednesday, March 8, 2017 at 14:44 UTC

    • Tak for kommentaren, Jørgen, jeg re glad for at du synes det er OK at fortælle.

      Donald

      Wednesday, March 8, 2017 at 18:11 UTC

  2. Har lest og det var en deilig post om et fint menneske.
    Jeg synes det var ok at du publiserte historien.
    Klem på deg 🙂 ❤

    Mormor

    Wednesday, March 8, 2017 at 15:54 UTC

    • OK – tak Mormor! Klem på dig 🙂 ❤

      Donald

      Wednesday, March 8, 2017 at 18:11 UTC


Comments are closed.