Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftentur langs banen

Jeg hørte godt nogen save på livet løs og vidste, at naboen havde planlagt at få fældet en efterhånden alt for stor række birke og popler langs banen - men det er jo banens sti (halvdelen, i det mindste) og de havde så været hele vejen, også på min, med saven

Jeg hørte godt nogen save på livet løs og vidste, at naboen havde planlagt at få fældet en efterhånden alt for stor række birke og popler langs banen – men det er jo banens sti (halvdelen, i det mindste) og de havde så været hele vejen, også på min, med saven

Længere henne havde banen også anbragt træpinde med rød top, den almindelige markering af et skel, så spørgsmålet er om de også betaler rydningen af dette stykke

Længere henne havde banen også anbragt træpinde med rød top, den almindelige markering af et skel, så spørgsmålet er om de også betaler rydningen af dette stykke

Målepinden ses i mørket lige under 5-tallet i dato-stemplet.

Written by Donald

Thursday, February 16, 2017 at 10:45 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Man må da håbe at grenene bliver flyttet så stien igen kan bruges til en tur frem og en tilbage eller i den modsatte retning.

    Jørgen

    Sunday, February 19, 2017 at 12:25 UTC

    • Ja – det må da være deres opgave. Ellers må jeg klippe i stykker og køre i sække til forbrændingen.

      Donald

      Monday, February 20, 2017 at 11:37 UTC


Comments are closed.