Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Opklaring og blæst

Som DR Vejret (Søren Carlsen) havde forklaret betød vind fra sydøst at der kom tør og kold luft indover med opklaring først på Bornholm, siden Sjælland. Det kunne jeg allerede se sidst på eftermiddagen i går, og i dag (Lørdag d.11) var der sol det meste af dagen.

Excalibur! King Arthur Was Here!

Excalibur! King Arthur Was Here!

Written by Donald

Saturday, February 11, 2017 at 23:23 UTC

Posted in Vejr

Tagged with ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Så fin tur du fant.
    Klem på deg ❤

    Mormor

    Sunday, February 12, 2017 at 1:58 UTC

    • Ja, der er smukt 🙂 Det er forbløffende så mange måder man kan “billedfortælle”

      – men man skal se meget godt efter for at få øje på livredderhytten på billederne 4-5-6. Det er mest for min egen skyld at jeg lavede de billeder af 4 km stedet, Livredderhytten, som jeg ikke nåede ud til, men som jeg dog var kommet ret tæt på.

      Donald

      Sunday, February 12, 2017 at 11:03 UTC

  2. Det var dejligt vejr i går, men stadig koldt, når man går i modvind. Illustrative billeder.

    Jørgen

    Sunday, February 12, 2017 at 3:44 UTC

    • Det er vigtigt, ja – jeg gik i medvind på udturen langs vandet, så det var ikke slemt, og så gik jeg ind i skoven på hjemturen, der er altid mere læ.

      Donald

      Sunday, February 12, 2017 at 11:04 UTC

  3. Haha, Donald, tillad mig at korrigere – Arthur hev jo sværdet op af stenen, så hvis han havde været der, havde der slet ikke været noget sværd 😀 – men en sød ide …

    Ellen

    Sunday, February 12, 2017 at 9:29 UTC

    • Arthur havde jo klaret en del problemer derhjemme, og nu var han på ferie i Tisvilde Hegn, men pludselig (BRRRexit) var der brug for ham i Westminster, så han stak sværdet i en passende sten og skyndte sig hjem med fly – hvor man som bekendt ikke må have våben med gennem sikkerhedskontrollen … vil du høre mere? 😀 😀 😀

      Donald

      Sunday, February 12, 2017 at 10:42 UTC


Comments are closed.