Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Skispor på stranden

with 2 comments

Det var gråt fredag (d.10 Februar). Ikke mange turgængere.

Men spor i sneen afslørede en, der havde stået (eller gået) på ski.

Skispor på stranden -  i baggrunden Tisvildeleje mole

Skispor på stranden – i baggrunden Tisvildeleje mole

Efter halvanden kilometer begyndte det at mørkne, samtidig med at skydækket tyndede - opklaring på vej

Efter halvanden kilometer begyndte det at mørkne, samtidig med at skydækket tyndede – opklaring på vej

Det blæste en anelse så det var behageligt at gå i læ på hjemturen

Det blæste en anelse så det var behageligt at gå i læ på hjemturen

Written by Donald

Friday, February 10, 2017 at 23:23 UTC

Posted in Carpe Diem, Vejr

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er da fint at bruge stranden til en skitur. Læ er godt i disse tider.

    Jørgen

    Sunday, February 12, 2017 at 3:42 UTC

    • Jeg husker på disse ture at jeg for efterhånden 40 år siden gik ture i snevejr om formiddagen, når jeg havde aftenvagter (og det havde jeg ofte), de første 20 min. frøs jeg om fingrene (trods handsker) men så skruede kroppen op for varmen. Det går ikke så hurtigt i dag, men jeg kan godt mærke en smule tilpasning til kulden. Læ er godt!

      Donald

      Sunday, February 12, 2017 at 11:23 UTC


Leave a Reply

