Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Mere sne men ikke nok til ski pister

Markerne syd for Vejby -- Der er ikke nok sne til at stå på ski

Markerne syd for Vejby —
Der er ikke nok sne til at stå på ski

Samme motiv som ovenfor --  men mindre zoom, jeg fornemmer at det første skud (som så ofte) bedst gengiver stemning og vejr-detailler

Samme motiv som ovenfor —
men mindre zoom, jeg fornemmer at det første skud (som så ofte) bedst gengiver stemning og vejr-detailler

Written by Donald

Thursday, February 9, 2017 at 14:06 UTC

Posted in Skyer, Vejr

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du skal se det har snedd nok til i morgen.
    Lykke til med skigåing 🙂
    Klem på deg ❤

    Mormor

    Thursday, February 9, 2017 at 17:52 UTC

    • Der er stadig sne i dag, Fredag – og jeg har stadig ikke ski. Jeg finder nogle varmere støvler og går en tur!
      Klem på dig 🙂 ❤

      Donald

      Friday, February 10, 2017 at 12:17 UTC

  2. Heldigvis er der ikke sne nok – det betyder også at det er til at færdes til fods her, hvor tilbøjeligheden til snerydning ikke er voldsom stor.
    Godt der ikke har været sne mellem slutningen af november og nu!

    Jørgen

    Thursday, February 9, 2017 at 19:57 UTC

    • Det er bare så smukt. En aften med sne hvor jeg kom meget sent hjem, gik jeg forbi hvide birke i måneskin, som også oplyste de hvide marker – det var smukt 🙂
      Men besværligt når man ikke er ung og blød og bøjelig 🙂

      Donald

      Friday, February 10, 2017 at 12:19 UTC


Comments are closed.