Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Motion med tunge ben

Jeg ved ikke om jeg har haft en virus eller lign. men fredag morgen (indlægget er tilbagedateret) dunkede blodet i nakken indtil jeg stod op, og benene føles som tunge klodser; men jeg ved (fra erfaringen, senest i går) at det nytter at komme afsted på spadseretur, efter 100 skridt føles benene allerede lettere.

Billeder fra torsdagens spadseretur. Der var et tidspunkt, hvor bølgeskummet i nærheden var belyst af lav sol, varmt orange lys, men det nåede jeg ikke at fange – 20 sekunder efter var solen bag en sky.

Den følelse af at gå glip af noget! Den opvejes i nogen grad over at der er 1000 andre motiver og historier, som er værd at fortælle.

Written by Donald

Thursday, January 12, 2017 at 18:12 UTC

Posted in Hav, Skyer, Vejr

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kan ha vært virus, bedre nå?
    Klem på deg 🙂

    Mormor

    Friday, January 13, 2017 at 10:17 UTC

    • Ja, jeg tror det er en virus, det er et karakteristisk træk for en variant af influenza-virus, og dem får vi hele tiden, i butikker, i busser, når vi møder andre mennesker. De formerer sig og blander sig med andre racer, og på den måde forvirrer de immunsystemet, har jeg hørt!

      Det går bedre nu! Klem på dig 🙂

      Donald

      Friday, January 13, 2017 at 10:22 UTC

  2. Hurra for spadsereture!

    Jørgen

    Friday, January 13, 2017 at 15:13 UTC

    • Ja, tænk at man kan kurere så meget på den måde. Eller omvendt, man skal være glad for at man kan gå og gøre brug af det så længe man overhovedet kan.

      Iøvrigt går jeg “som en sydhavskvinde” eller sådan som jeg tror du mente med det udtryk, svinger hofterne når jeg skifter ben. Jeg kan mærke det helt op i den øverste del af ryggen.

      Donald

      Saturday, January 14, 2017 at 2:10 UTC


Comments are closed.