Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Decembersol på birkebark

Decembersol på de hvide stammer har prentet sig i min erindring Lyset er min trøst i mørket

Decembersol på de hvide stammer har prentet sig i min erindring
Lyset er min trøst i mørket

Ingrid Marie lyser i solen! De smager så godt og jeg kunne plukke et par kilo mere uden besvær Solsort! Spis op!

Ingrid Marie lyser i solen! De smager så godt og jeg kunne plukke et par kilo mere uden besvær
Solsort! Spis op!

Written by Donald

Sunday, December 11, 2016 at 22:07 UTC

Posted in Foto, Skov og have

Tagged with ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. vakkert
    klem på deg 🙂

    Mormor

    Monday, December 12, 2016 at 7:06 UTC

    • Ja – det var så smukt, Mormor!
      Klem på dig! 🙂

      Donald

      Monday, December 12, 2016 at 8:20 UTC

  2. Dejlige billeder i solskin. Ja, lad os håbe solsorten spiser op. Måske får den hjælp af en mus på tur.

    Jørgen

    Monday, December 12, 2016 at 15:17 UTC

    • Ja – den mus eller rotte er jeg klar over at man skal passe på ikke får det for godt. Jeg håber vi får en kvarterskat, som fanger musene og lægger dem på dørtærskelen! 🙂 Det havde vi engang, en hvid kat med rød sløjfe og klokke! Alligevel var den suveræn musefænger.

      Donald

      Monday, December 12, 2016 at 20:43 UTC


Comments are closed.