Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Ad stier som jeg ikke har betrådt før

with 2 comments

Hov lige en tilføjelse! Citat fra egjetting.dk/malerier-i-flow:

Når jeg maler kommer jeg hurtigt i flow dvs. tid og sted forsvinder – farver, former og intuitionen tager over og fører mig ad stier som jeg ikke har betrådt før. Jeg har ingen faste planer før jeg starter med et nyt lærred – udover valg af farver. Derefter maler jeg i en bølge af flow oftest i flere timer ad gangen – pludselig en dag er maleriet færdigt!

Det er sådan det opleves at gå “nye” steder, eller rettere, steder, man ikke har været før. Eller hur?

Written by Donald

Sunday, November 27, 2016 at 20:36 UTC

Posted in Carpe Diem, Expeditioner

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jo, egentlig. Når vi går tur her steder vi ikke har været før, er der en tendens til at vende om efter et sving eller drejning eller hjørne, ikke før. Man må jo se hvad der gemmer sig. Måske vendes så først ved det næste hjørne – hvis det altså ikke er en rundtur man går.

    Jørgen

    Monday, November 28, 2016 at 14:24 UTC

    • Den nysgerrighed – ja, den er bare så livsbekræftende!🙂

      Donald

      Tuesday, November 29, 2016 at 12:28 UTC


Leave a Reply

