Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Efterårsferiens absolut bedste dag

leave a comment »

Der er en kiosk på Heatherhill Parkeringspladsen, og det kunne da være morsomt at se, hvad hun havde i dag, så efter at have set naturens storslåede lysshow opgav jeg videre travetur og gik i hi.

Min nye gamle bil kører stadig godt - jeg har ikke fået repareret stenslag endnu

Min nye gamle bil kører stadig godt – jeg har ikke fået repareret stenslag endnu, men det ser man jo ikke på detteher billede; – ja, det er min bil der holder forrest, men det er jo lissom ikke motivet!

Skrivefelt …

[Aften Torsdag d. 20. Oktober kl. 17:37]

Written by Donald

Saturday, October 22, 2016 at 13:07 UTC

Posted in Foto

Tagged with

Leave a Reply

