Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Spadseretur til livredder-hytten

leave a comment »

Det gik op for mig med livstruende klarhed, at jeg kun har gået småture i skoven det sidste årstid. OK – jeg har cyklet og har gået andre steder, men en strandtur er nu noget andet – måske fordi man skal finde fodfæste og også får gang i rygmusklerne; der er 4.km hver vej til Stængehus (med en livredderhytte, – motion redder liv) – eller lidt længere hvis man går ad skovvejene i læ for vinden.

Grib dagen - gå en tur hvis bentøjet overhovedet kan

Grib dagen – gå en tur hvis bentøjet overhovedet kan

Tilbageblik - ishuset har åbent i efterårsferien, - kalorier fra en softice er måske godt mod kulden ...

Tilbageblik – ishuset har åbent i efterårsferien, – kalorier fra en softice er måske godt mod kulden …

Jeg var faktisk spændt på om jeg ville få ondt i ben og hofteled efter den første kilometer, men det gik – jeg gik – fint indtil ca. halvvejs på hjemturen. Men så er man jo nødt til at fortsætte, hvis man vil hjem! Jeg kan ikke finde ud af om det er godt eller skidt: Om aftenen var jeg øm i ryggen på en TV-agtig måde, – man falder hen foran TV-krimien af høj kvalitet, Arne Dahl “A-Gruppen”, som afslører en Säpo mand der snyder med en stribe mord til følge. Det er ikke nær så forfærdeligt som at se nyheder fra Syrien.

Hallo …

Når man runder Stængehage, som havet nu har filet flad, så ser man endelig Livredderhytten i det fjerne

Når man runder Stængehage, som havet nu har filet flad, så ser man endelig Livredderhytten i det fjerne

Written by Donald

Sunday, October 9, 2016 at 9:33 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with ,

Leave a Reply

