Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Eftermiddagskaffe på en September-Sommerdag

leave a comment »

Ninas Naturcafé - begyndte i hendes drivhus for efterhånden en lille snes år siden

Ninas Naturcafé – begyndte i hendes drivhus for efterhånden en lille snes år siden

Skrivefelt: …

Af Michael Braunstein [Publiceret: 22. April 2014 08:00]

Café-sæsonen hos Ninas NaturCafé i Kirkelte starter fredag 25. april. [Og det var i 2014]

“Vi håber på fint forårsvejr, så alle vores små sorte lam vil hoppe lystigt rundt ude på marken,” siger caféen indehaver, Nina Dolriis, der glæder sig til den kommende sæson, hvor det faktisk er 16 år siden [d.v.s. 1998] caféen åbnede første gang.

“Ved hjælp af alle mine gode aktører kan vi endnu engang præsentere et rigtig flot og varieret sommerprogram,” siger Nina Dolriis og fortsætter:

“Der kommer bla. flere kunsthåndværkere med deres ting og lidt mere musik end sidste år. Årets ‘store’ arrangement er med Tom McEwan, der kommer med kvartetten ‘Natbussen’ en lørdag i august.”

“Der er også fåreklipning, store pige-dag, hestevognsture, hyrdehundeopvisning og meget andet.”

Jeg kan tilføje til ovenstående at man kan få sig en tur i hestevogn i den smukke skov – 60 kr. for ca.40 min.?

Det er jo utrolig rart for sådan en som mig at mødes med gamle kolleger, og snakken går lystigt – det er lidt underligt for mig, der i mit arbejdsliv så hundredevis af mennesker hver dag, at her går jeg sommetider en dag uden at snakke med andre end kassemanden i supermarkedet; og efter sådan en dag er der tryk på snakkemaskinen.

Jeg kunne ikke stå for denne traktor, som ligner de traktorer, man så på sommerture gennem de sjællandske landskaber

Jeg kunne ikke stå for denne traktor, som ligner de traktorer, man så på sommerture gennem de sjællandske landskaber

Jeg måtte lige have et billede forfra - fra en tue på parkeringspladsen med zoom

Jeg måtte lige have et billede forfra – fra en tue på parkeringspladsen med zoom

Written by Donald

Sunday, September 18, 2016 at 7:35 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with

Leave a Reply

