Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Gamle klude og en malet tallerken

leave a comment »

De to klude blev (ved en fejltagelse) vasket med en rød dug

De to klude blev (ved en fejltagelse) vasket med en rød dug

Det er ikke noget værd. De to klude er nogen min mor lavede af stofrester, ofte nogle dyre håndklæder, som min far havde købt på sine rejser som sælger for et berømt tobaksfirma.

Tallerkenen er en art kinesisk motiv, jeg tror ikke den er noget værd, men den er jo sjov. Jeg synes den siger noget om et menneske på samme måde som “vis mig dit køleskab”. At hun gemte den og havde den stående fremme og i det hele taget havde valgt den på et eller andet tidspunkt. Nå jeg burde jo nok tage et billede af hele tallerkenen, – kommer snart.

Written by Donald

Wednesday, September 7, 2016 at 18:48 UTC

Posted in Liv

Tagged with

Leave a Reply

