Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Livets mirakel – i relief

En dag lå den der - jeg havde hørt nogle bump på ruden forinden

En dag lå den der – jeg havde hørt nogle bump på ruden forinden

Jeg kan desværre ikke på stående fod sige, hvad det er, men måske er det en nyklækket solsorthun

Jeg kan desværre ikke på stående fod sige, hvad det er, men måske er det en nyklækket solsorthun

Written by Donald

Saturday, August 27, 2016 at 8:45 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er ganske rigtigt en ung solsort. Kønnene er ens i fjerfarve i starten.

    Farmer

    Sunday, August 28, 2016 at 4:01 UTC

    • Ja – og den er ikke død af at katten (naboens) har fanget den. Det undrer mig egentlig lidt, for der ligger ofte fjer i haven efter slagsmål og fouragering!

      Donald

      Sunday, August 28, 2016 at 19:27 UTC


Comments are closed.