Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Ude godt, hjemme skidt


Det er dette her indtryk, som giver mig lyst til at køre en tur igen mens jeg endnu kan, for at se noget nyt. Det er ikke kun for at få lov til at køre 170 km/t.

En aften hvor jeg længtes efter endnu en gang at rejse ud i verden ...

En aften hvor jeg længtes efter endnu en gang at rejse ud i verden …

Helt skidt er det nu ikke, raisonnerede jeg.

Men kors, hvor skal der fældes mange træer.

Written by Donald

Tuesday, August 16, 2016 at 10:53 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with ,

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg ville ikke have troet, at du hører til dem, der gerne vil køre 170 kilometer i timen – men det kunne godt lyde sådan🙂

    Rasmine

    Tuesday, August 16, 2016 at 14:25 UTC

    • Ja, det lyder sådan og det er sådan, men kun kortvarigt. Da jeg var yngre kunne jeg godt lide at køre timevis med høj hastighed – om natten hvor der næsten altid er fri bane – men nutildags er det bare suset på en enkelt kilometer, som jeg længes efter; man skal være om sig når man kører hurtigt, og jeg passer meget på!

      Donald

      Tuesday, August 16, 2016 at 14:33 UTC

      • Der kan man bare se! Det stille vand …

        Rasmine

        Tuesday, August 16, 2016 at 15:05 UTC

  2. Bedre: Ulv i fåreklæder!

    Rasmine

    Tuesday, August 16, 2016 at 15:42 UTC

    • Tempoet er højt på de tyske motorveje, Autobahnstrækningen fra Hannover til Fulda er en af de mest moderne og bedst vedligeholdte; den er dog ikke så ny som jeg troede, men den er blevet moderniseret – måske i flere omgange. Jeg kunne ikke finde historien om de enkelte Thalbrücke, hvoraf én – måske den største – var ca. 900 meter lang og 96 meter høj.

      Donald

      Wednesday, August 17, 2016 at 15:43 UTC


Comments are closed.