Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Sommerstemning

Sommervejret har lokket mange lystsejlere ud på de vilde vover

Sommervejret har lokket mange lystsejlere ud på de vilde vover

Den uendelige blå giver en lykkefølelse som billedet kun middelmådigt afspejler

Den uendelige blå giver en lykkefølelse som billedet kun middelmådigt afspejler

De badende søger ned på Vejby Strand

De badende søger ned på Vejby Strand

Written by Donald

Friday, July 22, 2016 at 6:06 UTC

Posted in Hav

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det må være så skønt der ved vandet – og hvor er det fantastisk blåt. Sejlerne ser helt drømmeagtige ud.

    Stegemüller

    Friday, July 22, 2016 at 17:35 UTC

    • Jamen jo! Det var så smukt den dag! dybe, klare farver – foto’et er en pæn efterligning af naturen🙂 og de mange sejlere får jo sådan en som mig til at tænke at dér har vi så nogle mennesker, som lever deres drømme i nogle dage på de bedste sommerdage.

      Donald

      Wednesday, July 27, 2016 at 0:45 UTC

  2. Smukt smukt smukt – jeg saaaaaaaavner det hele så meget. Håber at alt er ok hos dig. kh Marianne

    marianne bentzen

    Friday, July 22, 2016 at 17:38 UTC

    • Tak skal du have – jeg var på en dejlig ferie sammen med min søn (alt OK!) og har ikke fået svaret på kommentarer – jeg lagde nogle postings fordi jeg ikke kan vide om der er nogen, der holder øje med om man er hjemme. Der har været mange indbrud.

      Donald

      Wednesday, July 27, 2016 at 0:46 UTC

  3. Dejlige billeder – og en tilsyneladende fin måde at hindre sommerhuse i at styrte i havet.

    Jørgen

    Saturday, July 23, 2016 at 5:56 UTC

    • Ja, denne kystsikring har en vis virkning; men ved højvande og storm (extrem-vejr) er det helt virkningsløst, desværre.

      Donald

      Wednesday, July 27, 2016 at 0:51 UTC


Comments are closed.