Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Der er nogen i min have

Noget rødt - er det sødt?

Noget rødt – er det sødt?

Jeg vender det så man kan se om det virkelig er et helt kirsebæd af første sortering ...

Jeg vender det så man kan se om det virkelig er et helt kirsebæd af første sortering …

Jeg kunne ikke lade være med at grine lidt ved tanken om at en fugl har tabt så flot et kirsebær her på plænen.

Jeg var ved at slå plænen og det røde stak af fra omgivelserne. Men efter at have slået græsset færdigt var det alligevel meget svært at finde det igen.

Skrivefelt …

Written by Donald

Tuesday, July 5, 2016 at 11:40 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with , , ,

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Smagte det godt? Det gjorde de kirsebær jeg plukkede – i konkurrence med fuglene – i går, dog ikke i egen have.

    Jørgen

    Wednesday, July 6, 2016 at 11:36 UTC

    • Jeg lod det skam blive tilbage til mine solsorte i håb om at de har det rigtig godt og synger smukt om aftenen🙂 Jeg kan se at der er nogle kirsebær længere ned på et torv i området her, og dem må jeg jo smage på! Men jeg ved endnu ikke om de smager godt.🙂

      Donald

      Wednesday, July 6, 2016 at 12:00 UTC

      • Især de tyrkiske smager godt, vi spiser en bakke dagligt.

        AagePK

        Wednesday, July 6, 2016 at 18:52 UTC

        • Tyrkiske kirsebær?🙂

          Donald

          Thursday, July 7, 2016 at 12:38 UTC

          • Yes.

            AagePK

            Thursday, July 7, 2016 at 14:27 UTC

            • PS: fra Tyrkiet.🙂

              AagePK

              Thursday, July 7, 2016 at 14:27 UTC

            • Nåeh på den måde!🙂

              Donald

              Thursday, July 7, 2016 at 21:31 UTC


Comments are closed.