Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftentur langs vandet

Det må være et cruise-skib, en turistfærge, der sejler forbi Hesselø (man kan ikke se Hesselø på billdet, den ligger 19 km væk og er under horisonten)

Det må være et cruise-skib, en turistfærge, der sejler forbi Hesselø (man kan ikke se Hesselø på billdet, den ligger 19 km væk og er under horisonten)

En sommerdag jeg kørte her med familien sagde jeg: se, det er Danmarks skønneste plet - vel vidende at der er andre lige så smukke og eftertragtede steder, men Øresund, blå himmel og vilde roser ... det bliver ikke meget bedre

En sommerdag jeg kørte her med familien sagde jeg: se, det er Danmarks skønneste plet – vel vidende at der er andre lige så smukke og eftertragtede steder, men Øresund, blå himmel og vilde roser … det bliver ikke meget bedre

Written by Donald

Saturday, July 2, 2016 at 23:41 UTC

Posted in Foto

Tagged with ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Og badehuse! Dem har jeg indtil nu kun set i England og synes, det er indbegrebet af en engelsk badestrand. Ikke, at det gør noget, at de står på en dansk ditto – jeg elsker det syn🙂

    Ellen

    Monday, July 4, 2016 at 20:03 UTC

    • Det er også et dejligt syn!🙂 Jeg lagde mere mærke til den grønne skråning og himmelen (måske fordi jeg ser Badehusene hver gang, mens himlen forandrer sig!)

      Donald

      Tuesday, July 12, 2016 at 11:49 UTC

  2. Kæreste Donald. Først nu ser jeg dette vidunderlige billede af “min strand” De 3 badehuse tilhører mine nærmeste naboer, og jeg/vi var med til alle indvielserne. Jeg er stille og (lidt bedrøvet) men nej, jeg er glad og taknemmelig for, at jeg havde over 50 år på det dejlige sted. Kh Marianne

    marianne bentzen

    Sunday, July 10, 2016 at 20:17 UTC

    • Tak for den rare kommentar! Jeg tænkte på dig da jeg gik en rundtur og ned ad Lille Orebjergvej, det er en af de smukkeste ture, man kan gå. Og langs med stranden – det er god fodgymnastik!🙂

      Men det er også fordi det er lidt tættere på end Tisvilde Hegn Strandparkering – dét er mit foretrukne sted, men da der er så mange andre om sommeren, så er det godt at der er andre steder!🙂

      Donald

      Tuesday, July 12, 2016 at 11:52 UTC


Comments are closed.