Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Langsynet and og langsynet vibe

På vej hjem fra værkstedet passerede jeg en eng, som formentlig er opstået hvor man har gravet grus eller mergel.

På vej hjem efter at have afleveret bilen på værkstedet, kom jeg forbi en eng pg så en vibe - Viber har jeg ikke haft mulighed for at fotografere før, og selv om den var langt væk, var det et forsøg værd

På vej hjem efter at have afleveret bilen på værkstedet, kom jeg forbi en eng pg så en vibe – Viber har jeg ikke haft mulighed for at fotografere før, og selv om den var langt væk, var det et forsøg værd

Der var kun to fugle – viben og en and:

Det var tydeligt, at anden havde set mig; jeg prøvede at tage billede mens den stod stille og kiggede, zoom, der var 40-50 meters afstand, 12x Zoom; strax efter hoppede den ud i vandet

Det var tydeligt, at anden havde set mig; jeg prøvede at tage billede mens den stod stille og kiggede, zoom, der var 40-50 meters afstand, 12x Zoom; strax efter hoppede den ud i vandet

Written by Donald

Wednesday, June 15, 2016 at 12:41 UTC

Posted in Mark

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er fine billeder trods afstanden.

    Jørgen

    Friday, June 17, 2016 at 14:08 UTC

    • Tak! og det var pænt af de to fugle at stå stille, mens jeg fotograferede – men de holdt begge skarpt øje med mig og fløj henholdsvis svømmede væk efter nogle sekunder.

      For at billederne skal være rigtig gode skal man kunne se øjnene lidt tydeligere, men man *kan* dog se øjnene.

      Donald

      Friday, June 17, 2016 at 17:05 UTC

  2. For mig at se har viben briller, og anden indbrudstyvmaske på!🙂

    AagePK

    Friday, June 17, 2016 at 17:30 UTC

    • Ja, minsandten om ikke viben går med briller … eller er det fordi den drejer hovedet just som exponeringen er ved at være færdig? – Det billede var svært at tage fordi den stod og virrede med hovedet, og når den holdt en lillebittepause måtte jeg trykke på udløseren i håb om at pausen varede længe nok!

      Men anden! definitivt en maske!🙂 Nu er jeg imidlertid ikke rigtig sikker på om moderne indbrudstyve går med maske, mig bekendt er der ikke længere nogen grund til det.

      Donald

      Saturday, June 18, 2016 at 9:55 UTC

      • Aldrig hørt om Bjørnebanden i Andeby?🙂

        AagePK

        Saturday, June 18, 2016 at 12:01 UTC

        • Hmmm … joeh, måske Andersine har tilsluttet sig Bjørnebanden? 😀😀😀😎

          Donald

          Saturday, June 18, 2016 at 14:43 UTC


Comments are closed.