Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Vejtræernes knopper er ved at briste

Vejtræerne har vokset fra mandshøjde til disse imponerende træer på kun 12-15 år - det er Canada popler, og de er kendt for at sætte mange rodskud

Vejtræerne har vokset fra mandshøjde til disse imponerende træer på kun 12-15 år – det er Canada popler, og de er kendt for at sætte mange rodskud

Det var skønt vejr (i dag 7. Maj) og rapsmarkerne er begyndt at blomstre mens vejtræerne ikke er fuldt usprungne endnu

Det var skønt vejr (i dag 7. Maj) og rapsmarkerne er begyndt at blomstre mens vejtræerne ikke er fuldt usprungne endnu

Written by Donald

Saturday, May 7, 2016 at 23:49 UTC

Posted in Mark

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, det er nu, netop nu, lige inden det hele bliver til een stor gang grøn salat, at der er smukkest i Danmark.
    -Og så er der så lige efteråret og en rigtig gang vinter som også har stor skønhed i sig.

    Farmer

    Sunday, May 8, 2016 at 3:03 UTC

    • Ja, grøn salat – det hele får næsten samme grønne farve, men kender jeg dig ret, så kan du se forskel alligevel på alting — også grønne nuancer!

      Donald

      Sunday, May 8, 2016 at 23:38 UTC

  2. Det danske landskab er så smukt, så smukt lige nu. Det fås ikke meget bedre.

    Jørgen

    Sunday, May 8, 2016 at 9:09 UTC

    • Det er smukt – det tænker jeg på når jeg konstaterer at jeg ikke har råd til at rejse til New Zealand bare for at se noget andet …

      Donald

      Sunday, May 8, 2016 at 23:39 UTC

  3. Jeg ville ikke undvære vores skiftende årstider, men foråret er og bliver min yndlings af slagsen🙂

    Ellen

    Sunday, May 8, 2016 at 17:19 UTC

    • Sådan er det jo, vi venter med glæde på foråret og lever hurtigere når vi er midt i det. Vi er meget heldige at bo her.

      Donald

      Sunday, May 8, 2016 at 23:40 UTC


Comments are closed.