Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Vurderingsresultat for …

Det er mest til ære for AagePK – men andre må jo gerne læse med.

Første side af 7 om denne type bil og nærmeste lignende biler på markedet i dag

Første side af 7 om denne type bil og nærmeste lignende biler på markedet i dag

Websiden Autouncle er selvfølgelig automatisk, og man kan ikke tage højde for alle de ting, en køber eller sælger gerne vil vide. Eller for de specielle ting ved et køretøjs tilstand, som har størst betydning – hvor slidte er bremserne osv. Men summa summarum gør Uncle brugerne klogere.

Written by Donald

Saturday, April 30, 2016 at 15:54 UTC

Posted in Blogosofi

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Smart.

    Jørgen

    Saturday, April 30, 2016 at 17:05 UTC

    • Ja det er et nyttigt website🙂

      Donald

      Saturday, April 30, 2016 at 21:16 UTC

  2. Jeg har slet ikke forstand på biler, da jeg aldrig så meget som har erhvervet et kørekort, men den ser da fin ud!

    Stegemüller

    Saturday, April 30, 2016 at 18:45 UTC

    • Tak Stegemüller, ja – rapporten ser fin ud. Jeg har betalt 3/4 af den kunde-pris, som programmet har beregnet. Det er bestemt ikke dyrt.

      Det var AagePK, som fandt nogle lignende tilbud rundt om i Danmark (mest Jylland) og som nævnte at det var en OK pris, men at man kan få dem billigere. Forskellen er bl.a. at denne er synet og at den bilhandler, som jeg købte hos, har sans for hvilke biler, der kan sælges og hvilke, der blot skal hugges op. Det var også her at min søn købte en anden bil for 3 år siden – og den kører stadig.

      Derfor har jeg stor tillid til den bilhandler. (Drago-Auto i Herlev).

      Donald

      Saturday, April 30, 2016 at 21:17 UTC


Comments are closed.