Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Forårssol, nattefrost og stormvejr

Solen skinner og den blå himmel spejler sig i det lille vandhul

Solen skinner og den blå himmel spejler sig i det lille vandhul

Luften er tåget af sprøjt fra brændingen

Luften er tåget af sprøjt fra brændingen

Nogen har slået græsset der, hvor man går ... skulle man tro

Nogen har slået græsset der, hvor man går … skulle man tro

Written by Donald

Tuesday, April 19, 2016 at 22:06 UTC

Posted in Vejr

Tagged with

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vi tænger til sol og varme,som det delvis er i dag, men vinteren skulle komme igen i weekenden. Det er nu ikke nødvendigt.

    Jørgen

    Wednesday, April 20, 2016 at 12:50 UTC

    • Hæ nej – det er sandelig ikke nødvendigt! Men sådan er April-vejr, fuldt af overraskelser, sol og finregn, samtidig, hagl, frost, sol og varme dage – endda 28°C sidst i April 1996!

      Donald

      Wednesday, April 20, 2016 at 14:58 UTC

  2. Stormvejr: Jeg tror, det var i mandags, hvor jeg cyklede hjem fra arbejde som sædvanligt, og det stormede helt vildt med nogle væmmelige kastevinde, så jeg var ved at blæse af cyklen – helt bogstaveligt. Jeg turde simpelthen ikke cykle videre. Så midt på Valby Langgade ringede jeg efter en taxa. Så kom jeg trygt hjem.

    Stegemüller

    Thursday, April 21, 2016 at 17:35 UTC


Comments are closed.