Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Forårstegn Aprilsvejr med hul til himlen

Forår mirabelle set fra Vejby Station

Forår mirabelle set fra Vejby Station

Somme tider er det svært at forudse om et billede bliver godt – dette var første forsøg og jeg rystede på hånden, og syntes bagefter at det nok alligevel skulle vinkles lidt anderledes, ikke desto mindre blev det det første, som gav bedst indtryk af den blomstrende mirabelle … eller slåen … eller hvad det nu er.

Toget tager cykler med

Toget tager cykler med

Der er fint plads til 4 cykler, vi var 5, hvordan undgår man så at de skramler imod hinanden og skraber skærme eller andre sarte cykeldele? Jeg synes cykler er smarte, men min barndoms gearløse cykler var mere robuste!

På hjemvejen - to gæs skriger deroppefra

På hjemvejen – to gæs skriger deroppefra

Igen et billede, som jeg troede var mislykket. Jeg synes det er det bedste og det er sådan ét som får én til at tage afsted igen.

Forår i vandhullet-1

Forår i vandhullet-1

Billederne kan “klikkes” større (man henter et større billede fra serveren derved).

Grågæssene - der er ikke mange - bliver stående, selv om jeg tager kameraet frem

Grågæssene – der er ikke mange – bliver stående, selv om jeg tager kameraet frem

Forår i vandhullet-3 Gæslinger ... altså pileknopper

Forår i vandhullet-3
Gæslinger … altså pileknopper

Written by Donald

Friday, April 15, 2016 at 9:38 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with , ,