Skriv løs

… og se nu at få det sagt ordentligt

Forårsstemning – Aprilvejr

Ud af 27 billeder har jeg valgt et par stykker, som jeg håber vil give et minde om denne smukke tid og de dejlige vejr i week-enden.

Fantastisk forårsvejr i mandags!!! I mandags fik jeg slået græs for anden gang - så de største tuer bliver bremset, men der er meget mos

Fantastisk forårsvejr i mandags!!!
I mandags fik jeg slået græs for anden gang – så de største tuer bliver bremset, men der er meget mos

Hækkene grønnes - jeg kunne ikke finde en bedre vinkel - lige for tiden ser vores torveområde ikke særlig fotogent ud, men ved smal synsvinkel kan man hjælpe lidt på det

Hækkene grønnes – jeg kunne ikke finde en bedre vinkel – lige for tiden ser vores torveområde ikke særlig fotogent ud, men ved smal synsvinkel kan man hjælpe lidt på det

Når de folder sig ud går de fra snavsetvhvide til sødtlyserøde

Når de folder sig ud går de fra snavsetvhvide til sødtlyserøde

Mågerne holder sig til harven - det er så fascinerende at se!

Mågerne holder sig til harven – det er så fascinerende at se!

Tirsdag - cyklede hjem fra Helsinge og så bygevejr ude ved kysten

Tirsdag – cyklede hjem fra Helsinge og så bygevejr ude ved kysten

Ved vandhullet var der måger og grågæs, som – for en gangs skyld – ikke var sky det er meget svært at få øje på dem på dette billede! Men der er et par stykker

Ved vandhullet var der måger og grågæs, som – for en gangs skyld – ikke var sky
det er meget svært at få øje på dem på dette billede! Men der er et par stykker

Kan man overhovedet få øje på mågerne her?

Kan man overhovedet få øje på mågerne her?

Written by Donald

Thursday, April 14, 2016 at 10:35 GMT+0000

Posted in Carpe Diem

Tagged with , , ,