Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Spørgsmål: Skifter barken farve når knopperne er lige ved at springe ud?

Der er nogle pile-hegn og noget pil-i-række ud mod vejen et sted her i nærheden, jeg skylder et billede, men spørgsmålet er nu om pilebarken på de yderste dele skifter farve henad tø – efter vinteren, inden løvspring?

Her er nogle billeder fra i går fra Heatherhill af en anden plante, som har røde grene (jeg tror at det er en art pilekrat, som man har sat for at bekæmpe rugosa). Jeg er ked af at billeder og det hele er lidt forsinket, jeg er stadig syg og det blev værre igen (måske fordi jeg glemte at tage penicillinen i går?)

Prøv lige at se grenenes farve

Prøv lige at se grenenes farve

Fra den anden side er farven ikke særligt påfaldende

Fra den anden side er farven ikke særligt påfaldende

Rosa rugosa, den skrækkelige tornede vildrose, som ellers giver meget godt med hyben, er forfærdelig svær at bekæmpe, idet den kan skyde i alle retninger fra roden

Rosa rugosa, den skrækkelige tornede vildrose, som ellers giver meget godt med hyben, er forfærdelig svær at bekæmpe, idet den kan skyde i alle retninger fra roden

Oh - at se havet spejle himlen

Oh – at se havet spejle himlen

Fiskeren og fuglene elsker det rolige hav (Billedet ser bedre ud her end på Facebook, det ser bedst ud i stort format)

Fiskeren og fuglene elsker det rolige hav (Billedet ser bedre ud her end på Facebook, det ser bedst ud i stort format)

Written by Donald

Sunday, April 3, 2016 at 20:07 UTC

Posted in Foto, Skov og have

Tagged with