Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Grund solgt, fotograf anset for mistænkelig person

For godt et årstid siden mødte jeg manden, som har sat de to grunde til salg. Han var bekymret over at der var gået så lang tid uden at grundene var solgt

For godt et årstid siden mødte jeg manden, som har sat de to grunde til salg. Han var bekymret over at der var gået så lang tid uden at grundene var solgt

Sådan så grundene ud for godt et år siden - ejeren mente at det ville hjælpe på køberinteressen at lave en indkørsel -- jeg mente at det var blandt de bedste grunde i Vejby, centralt beliggende og dog i fred, der burde være købere, hvis ellers folk kan finde ud af at bygge huse

Sådan så grundene ud for godt et år siden – ejeren mente at det ville hjælpe på køberinteressen at lave en indkørsel —
jeg mente at det var blandt de bedste grunde i Vejby, centralt beliggende og dog i fred, der burde være købere, hvis ellers folk kan finde ud af at bygge huse og ejendomsmægleren ikke var tomhjernet

Der var to grunde, - udstykning af én stor grund så den passede til byplanen om at Vejby omkring stationen skulle være tæt lav bebyggelse (de er ca. 720 m²)

Der var to grunde, – udstykning af én stor grund så den passede til byplanen om at Vejby omkring stationen skulle være tæt lav bebyggelse (de er ca. 720 m²)

I går så jeg så at et gasbeton hus var under opførsel og tog et billede - en dame bag mig spurgte vredt hvad jeg var ude på ...

I går så jeg så at et gasbeton hus var under opførsel og tog et billede – en dame bag mig spurgte vredt hvad jeg var ude på …

Jeg gættede strax at jeg lignede en af de by-gæster, som har snuset rundt for at se hvor der ikke er nogen hjemme; der har været mange indbrud - jeg tog en selfie senere for at se hvor slemt det ser ud

Jeg gættede strax at jeg lignede en af de by-gæster, som har snuset rundt for at se hvor der ikke er nogen hjemme; der har været mange indbrud – jeg tog en selfie senere for at se hvor slemt det ser ud

Sort vindjakke, slaskede jeans og jogging sko – det *er* mistænkeligt, jeg bliver nødt til at købe nyt turgænger tøj. Hvad stil vil være bedst på stedet her???

Written by Donald

Friday, March 25, 2016 at 19:41 UTC

Posted in Byggeri

Tagged with ,

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hip-hop-hængerøvs-bukser, og cap med skyggen i nakken.🙂

    AagePK

    Friday, March 25, 2016 at 21:09 UTC

    • Det bliver i hvert fald ikke bedre med en taberkasket!:/

      Donald

      Saturday, March 26, 2016 at 18:44 UTC

  2. Såvel motiv som fotograf ser ganske tilforladelige ud. Det er vanskeligt at se hvilke onde hensigter fotografering af huset skulle kunne inspirere til – og fotografen ligner ikke en kratlusker.
    Hvis Aages forslag til beklædning ikke falder i god jord, kunne du prøve med en campinghabit.

    Jørgen

    Saturday, March 26, 2016 at 6:30 UTC

    • Ja det var måske en idé, Jørgen – men mine tanker går nu i en anden retning!🙂

      Donald

      Saturday, March 26, 2016 at 18:44 UTC

      • … men der er en del kilo til forskel!

        Donald

        Saturday, March 26, 2016 at 18:47 UTC

  3. Jeg synes altså, du ser helt OK og ikke videre mistænkelig ud. Men hvis du absolut vil skifte, skal du måske gå ind i en forretning med friluftstøj.

    Stegemüller

    Saturday, March 26, 2016 at 8:39 UTC

    • Ah det var godt at høre, Stegemüller, mange tak! – Jeg er næsten enig – sagt på en anden måde, jeg kan godt forstå at nogle mennesker her på egnen er bekymret over antallet af indbrud.

      Donald

      Saturday, March 26, 2016 at 18:49 UTC

  4. Mon ikke damens mistanke mere skyldtes, at hun forbandt din opførsel med noget andet end en interesse for husets opførelse, end din påklædning😉

    Som bybo har jeg ingen anelse om, hvordan en kratlusker ser ud, men hvis du mener, at din påklædning er mistænkelig, har du vel selv det bedste udgangspunkt for at foretage de ændringer, der skal til for at berolige dine omgivelser …

    Rasmine

    Saturday, March 26, 2016 at 8:45 UTC

    • Jo det har noget med det at gøre, men man kan uden videre også antage at hun ikke har stor erfaring med hvad indbrudstyve gør. Da hun hørte mig tale dansk forsvandt hendes skepsis.

      Ja jeg har i den grad grundlag for ændringer, men jeg er lidt bekymret over at bruge penge …

      Der er også en trend fra nogle år siden med orange frakker til herrer. Det synes jeg ser meget flot ud!🙂

      Donald

      Saturday, March 26, 2016 at 18:53 UTC

      • Hvad med at hjemsøge de nordsjællandske loppemarkeder? Min familie fortæller mig, at det er helt utroligt, hvad man kan finde der til næsten ingen penge af virkeligt kvalitetstøj …

        Rasmine

        Sunday, March 27, 2016 at 0:30 UTC

        • @Rasmine – Ja det må prøves!

          Donald

          Sunday, March 27, 2016 at 1:35 UTC


Comments are closed.