Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Et billede af noget, som ikke er der

I går aftes fladede jeg ud på sofaen efter at have taget dagens penicillin mod lungebetændelse.

Lidt senere åbnede jeg igen øjnene og så på TV en udsendelse om en finsk arkitekts idé om at bygge et hus ovenpå en ruin, som ligger i en lille bitte “jungle” (skov) på Taiwan, så tilpas tæt på en parkeringsplads at man kan bruge en kran til at sætte byggeelementer. Hvis jeg ikke var svimmel, blev jeg det hurtigt.

Det er svært at fotografere arkitektur, og jeg synes ikke at klipperen havde ydet fotografens optagelser værdighed, alt var blandet sammen, så synspunktet hoppede frem og tilbage uden panorering, uden sammenhængende vinkler. Men bag springene anede jeg en fotograf, som havde prøvet at finde de bedste vinkler og så havde suppleret dem med “sideblik”.

Her er et billede af en sol, som ikke er der …

Havgusen rullede ind over den blå himmel sidst på eftermiddagen

Havgusen rullede ind over den blå himmel sidst på eftermiddagen

Written by Donald

Monday, March 21, 2016 at 8:47 UTC

Posted in Byggeri

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. mange knus fra en virusramt til en lungebetændelsesramt, host snøft æv æv

    marianne bentzen

    Monday, March 21, 2016 at 16:38 UTC

    • Host og æv, jeg håber du kommer over det. Jeg må indrømme at jeg tænker “godt hvis det kun er en lungebetændelse” for jeg fik en advarsel af lægerne på lungekræftafd. på Gentofte for et par år siden om at passe bedre på og gå til lægen hvis der var noget der gjorde ondt. Jeg håber vi snart kan ses og ønsker foreløbig knus og god aften🙂

      Donald

      Monday, March 21, 2016 at 19:50 UTC

  2. Jeg håber du snart er på højkant igen. God bedring.

    Pigen fra landet

    Monday, March 21, 2016 at 18:34 UTC

    • @Pia – Ja tak, jeg håber også at det går over – jeg kan godt gå omkring, så det er ikke så slemt, synes jeg.

      Donald

      Monday, March 21, 2016 at 19:52 UTC

  3. Det er rart at vide solen er der – og at du snart er rask igen.

    Jørgen

    Thursday, March 24, 2016 at 19:53 UTC

    • Tusind tak Jørgen, det blev lidt værre i nat men det kunne være meget værre, som min altid optimistiske ven sagde.

      Donald

      Friday, March 25, 2016 at 10:38 UTC


Comments are closed.