Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Mere eller mindre interessante billeder af ventende havearbejde

Den er væltet - den var en lille bjergfyr for 30 år siden og der er brug for noget til at bryde vinden

Den er væltet – den var en lille bjergfyr for 30 år siden og der er brug for noget til at bryde vinden

Den er ikke knækket, måske skal jeg lade den ligge indtil andre læ-træer kommer op

Den er ikke knækket, måske skal jeg lade den ligge indtil andre læ-træer kommer op

Gad vide om disse potteplanter overlever vinteren

Gad vide om disse potteplanter overlever vinteren

Written by Donald

Wednesday, February 17, 2016 at 11:10 UTC

Posted in Skov og have

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lader du fyrretræet ligge, vil du sikkert få en særdeles særegen konstruktion ud af det. Sideskuddene vil begynde at agere topskud. Jeg havde et væltet æbletræ for nogle år siden, som i en periode havde 5 små trækroner og bar æbler i massevis.

    Farmer

    Thursday, February 18, 2016 at 4:31 UTC

    • Det får i det mindste lov at ligge indtil sommeren er over os, det væltede fyrretræ; så skærer jeg det op til brænde og resten af læplanterne får så lov at stå en sæson mere.

      Jeg har også et væltet æbletræ med krykke, det giver faktisk meget godt, – det er James Grieve, og de smager jo godt.

      Donald

      Thursday, February 18, 2016 at 10:57 UTC


Comments are closed.