Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Brækfarve, tidnød, ærgrelse, træthed, og så alligevel

Midlertidig bladforside - ender den med at blive blivende?

Midlertidig bladforside – ender den med at blive blivende?


Alligevel er der en tilfredsstillelse ved at stable et sådant blad på benene. Forklaring følger … senere, når jeg er færdig med de sidste 3 sider og har lavet en ordentlig omgang Boeuf Stroganoff.

Written by Donald

Sunday, February 7, 2016 at 11:57 UTC

Posted in Ord

Tagged with

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. God fornøjelse og velbekomme.

    Jørgen

    Monday, February 8, 2016 at 8:22 UTC

    • Nu er det heldigvis overstået for denne gang. Det blev den lyseblå forside – jeg fik én tilbagemelding!

      Donald

      Monday, February 8, 2016 at 13:14 UTC

  2. Det ser rigtig godt ud.

    Stegemüller

    Monday, February 8, 2016 at 15:23 UTC

    • Mange tak, Stegemüller! Det er altså en ordentlig omgang arbejde at sætte sig ind i de emner, som man har ladet ligge siden sidste nummer – og som man ikke beskæftiger sig med til daglig. Jeg ved ikke hvor godt resultatet er, så er det rart at få feedback. Min ven Østergaard mente at den lyseblå forside var bedst – og jeg var selv i tvivl. Grunden til at jeg gerne ville have en rødlig er at åbenhed er varme og venlighed.

      Donald

      Monday, February 8, 2016 at 16:58 UTC


Comments are closed.