Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftenstemning, udstykning af fiskerhus ved Holløse Strand i aftenlys

Det slog mig at lyset - eller det manglende lys i aftenstunden - var noget jeg aldrig har set før og som aldrig vil gentage sig lige netop på denne måde

Det slog mig at lyset – eller det manglende lys i aftenstunden – var noget jeg aldrig har set før og som aldrig vil gentage sig lige netop på denne måde

Written by Donald

Sunday, January 31, 2016 at 12:06 UTC

Posted in Foto

Tagged with ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vakkert🙂

    Mormor

    Sunday, January 31, 2016 at 12:26 UTC

    • Ja, der er smukt med hyggeligt lys i vinduerne – disse sommerhusejere må være taget på weekend🙂
      Klem på dig🙂

      Donald

      Sunday, January 31, 2016 at 20:05 UTC

  2. Det svarer til at jeg netop har skrevet om, at den ene tur aldrig ligner den anden uagtet det er samme sted man går. Og det er jo netop det interessante ved at færdes.

    Jørgen

    Sunday, January 31, 2016 at 13:07 UTC

    • @Jørgen – ja, det er rigtig. Jeg gik tilbage fordi det gik op for mig at dette var noget særligt🙂

      Donald

      Sunday, January 31, 2016 at 20:05 UTC


Comments are closed.