Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Julen som anledning til at slippe af med fejlindkøb

Billedet, websiden, kommer man til fra en “julemail” med løfte om at blot man bestiller endeninden 22.Dec. kl.14 så får man sine ting inden Jul.

Webside med julegave-idéer, annonce fra LavprisVVS

Webside med julegave-idéer, annonce fra LavprisVVS

=============================================================================
 
Jeg ved ikke om jeg skal le eller græde. Er det kun mig som synes at disse priser ikke hører under betegnelsen “Lavpris VVS”?

Jeg har tidligere konstateret ved selvsyn at modebutikker og andre forretninger benytter perioder med efterspørgsel til at komme af med produkter af tvivlsomt forhold mellem værdi og pris.

For en gangs skyld kommer jeg i tanke om et udtryk jeg ellers ikke bruger: Fuuk!

Written by Donald

Friday, December 18, 2015 at 15:43 UTC

Posted in Brok

Tagged with

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er jo nogle fuldstændig vanvittige priser. Der må sidde nogle bagved og score kassen. Værdi og pris hænger jo slet ikke sammen.

    Stegemüller

    Friday, December 18, 2015 at 16:15 UTC

    • Priserne er sikkert rimelige, de har bare glemt at skrive, at tingene er lavet af sølv. Den slags kan jo smutte …

      Eric

      Friday, December 18, 2015 at 17:57 UTC

    • Jeg tænker hver gang jeg ser sådan noget: Jeg har slet ikke råd til at leve et civiliseret liv med de små indtægter, jeg har! Jeg vil bygge en hule i Gribskov, langt væk fra skovarbejderne, og spise græs og grankogler …🙂

      Men så kommer jeg i tanke om at Helsingør skibsværft (og andre værfter) ind imellem laver yachts til Saudier, som vil have vandhaner af guld … nå ja, der må jo være nogen, der har for mange penge🙂

      Donald

      Saturday, December 19, 2015 at 19:38 UTC

  2. Hvitt gull eller sølv i de produktene?
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Friday, December 18, 2015 at 18:09 UTC

    • Det står der jo ikke noget om – ved klik på “info”:
      Farve: børstet nikkel

      Klem på dig🙂

      Donald

      Saturday, December 19, 2015 at 19:41 UTC

  3. Skal du have soya i rullen?🙂
    Og hvilken ende er det, man skal bestille den 22.Dec kl 14?🙂

    AagePK

    Friday, December 18, 2015 at 18:34 UTC

    • Jadak! – nu n-ender jeg ikke at rette det!:mrgreen:

      Donald

      Saturday, December 19, 2015 at 19:42 UTC

  4. Priserne er helt fine. Forbrugerne an blot lade være med at købe tingene. Medmindre man ikke kan få en uundværlig sæbeholder andetsteds.
    Jeg husker i øvrigt prisen på den plastikknop der bevirker man kan trække opad i toilettet. 80 kr – jeg blev ganske forarget. Lavpris er formentlig ofte et vildledende begreb.

    Jørgen

    Saturday, December 19, 2015 at 12:52 UTC

    • Jaha – man kan godt lade være med at købe denne, – find en anden i HJem og Fix eller brug en overskåret plasticflaske og rigeligt med gaffatape🙂

      Jeg kender godt de forrygende priser på reservedele til lavtskyllende WC.

      Lavprisvvs er, tror jeg, kommet galt afsted med disse “designer-varer”.

      Donald

      Saturday, December 19, 2015 at 19:46 UTC

      • Jeg ser jeg ikke kan stave til vildlede …

        Jørgen

        Sunday, December 20, 2015 at 6:50 UTC

        • Det er rettet – mon ikke man forstod det alligevel🙂

          Donald

          Sunday, December 20, 2015 at 10:39 UTC


Comments are closed.