Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Lyset på Lucias dag (nej dagen før, undskyld mig, men det ligner lidt)

Venusbæltet, jordens skygge fra den lavtgående sol, med Kulla nedenunder

Venusbæltet, jordens skygge fra den lavtgående sol, med Kulla nedenunder

Jeg må begrænse mig, der er flere billeder fra motionen i går, men dette, synes jeg, er bedre og anderledes. De små vattot-skyer, hvad mon de skyldes, luftfugtigheden var 85 og der var en kraftig brise.

Adventssøndag, åbne butikker, indkøb? afsted …

Written by Donald

Sunday, December 13, 2015 at 12:19 UTC

Posted in Hav

Tagged with ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ikke avsted fordi det er åpent på søndag vel?
    Flott bilde.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Sunday, December 13, 2015 at 16:52 UTC

    • @Mormor: Jeg er gået i julepanik og ved ikke hvad jeg skal give familie, venner og bekendte!🙄
      Og: Jeg skulle afsted fordi jeg skulle sende et brev til min eneste moster, som altid har været sød og rar overfor mig og som er klog og kærlig, og som er på hospitalet og ikke har et hjem at tage hjem til lige nu – af flere forskellige grunde; jeg havde fået de to sidste breve retur med “adressaten ubekendt”, men min kusine sagde jeg kunne sende til hende, så ville hun tage dem med til hospitalet (nursery/plejehjem?) Desværre var postkontoret lukket.

      Klem på dig🙂

      Donald

      Sunday, December 13, 2015 at 20:54 UTC

  2. Det er bare et dejligt billede. Sådanne er rare at se på.
    På nu på ikke at blive julestresset.

    Jørgen

    Monday, December 14, 2015 at 11:50 UTC

    • Mange tak Jørgen! Jeg skal nok passe på🙂

      Donald

      Monday, December 14, 2015 at 23:53 UTC


Comments are closed.