Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Vejr til cykeltur

Her er nogle billeder fra en cykeltur i forgårs (Torsdag; jeg glemte at tage billeder i dag Lørdag!) Vejret var godt og jeg tog en tur ad Stokkebro(-)vej. Jeg har boet her i næsten 30 år, men det var første gang jeg stoppede her og gik på på en lille høj, som næsten må være en gravhøj, der er delvis udjævnet af vejbyggeri og hegn og mark.

Udsigt fra Unnerup mod Kolsbæk ved Blistrup, Nordsjælland

Udsigt fra Unnerup mod Kolsbæk ved Blistrup, Nordsjælland

Det billede lagde jeg også på Facebook, og en maler og koncertpianist Paul Barton blev glad for at se det. Han fortæller at han savner de åbne vidder, udsigterne; han bor i Bangkok med sin kone og en nyfødt baby, Emilie. Jeg er bekymret, man kan ikke leve af at være tilbagetrukket pianist og jeg synes at hans tutorial videoer er fremragende. Han spiller på et Feurich grand (flygel) som er et skønt instrument.

Paul Barton: Portrait of a Friend

Paul Barton: Portrait of a Friend

Dette portræt af mig har han malet (De tre læsere, der også ser mine indlæg på FBook har set dette billede før – ligeså det øverste, “Landskab Set Fra Gravhøj”.)

Kommentarer …

Written by Donald

Saturday, November 14, 2015 at 21:22 UTC

Posted in Skyer

Tagged with , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Der var bildet igjen🙂 Så bra at det var vær til en sykkeltur.
    Klem på deg ❤

    Mormor

    Sunday, November 15, 2015 at 8:22 UTC

    • Ja – det var godt at komme ud og afsted – smukt vejr, også i dag.

      Donald

      Monday, November 16, 2015 at 2:22 UTC


Comments are closed.