Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Minder fra Søndag mens jeg sveder over Accenture Overlay Report

Man har jo lov at drømme om at solen skinner lidt selv om det er gråvejr og jeg arbejder på en artikel, som er lige ved at blive et stort rod af tog- og fly-ulykker, havari-rapporter, firmabeskrivelser, forebyggelsesmetoder og ledelsesprincipper … (Accenture Overlay Report kan læses her – LINK.)

Og iøvrigt er bloggen bagefter, der er nogle flere billeder fra søndagsturen, som fortjener at blive gemt i billedform i fotobloggen her. Kommentarer (ikke nødvendige men tak alligevel) …

Written by Donald

Tuesday, October 20, 2015 at 16:10 UTC

Posted in Carpe Diem, Skyer

Tagged with ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tak for turen. Især billedet af fiskerne og solstriben er fortrinlige. Jeg er lidt bagefter, men nu indhenter jeg det forsømte.
    Blev du mæt?

    Jørgen

    Wednesday, October 21, 2015 at 18:43 UTC

    • Der var mere mad i gryden ved siden af, Jørgen – men jeg synes at de røde og grønne farver ser opmuntrende glade ud efter sådan et lidt tåget efterårslandskab.🙂

      Tak for de mange kommentarer – du behøver jo ikke, men jeg værdsætter det meget.

      Donald

      Friday, October 23, 2015 at 0:33 UTC


Comments are closed.