Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Glimt fra en anden verden –

Jeg var ovre hos sønnen og kunne se 40-50 forskellige TV-kanaler, mange af dem med reklamer. Jeg stoppede ved noget, der hedder Kanal 5, hvor en mand med politi-erfaring søger en kriminel i Thailand i nærheden af Bangkok. Det er en episode i en serie og det er godt lavet, men de finder nu aldrig manden, som de leder efter, og de klip der er af veje og steder i Thailand er så få og korte, at jeg følte mig lidt snydt. Men ikke desto mindre var det sådanne klip, der fængede.

Skrive …

Eftersøgt – Med Christian Bech (5)

Dansk dokumentarserie.

Paiboon Suparb er sigtet for pædofili. Ifølge et hårrejsende anklageskrift skulle den dansk-thailandske mand have misbrugt et lille barn i næsten fem år. Overgreb, der fandt sted i Danmark og på ferier i Thailand. Eftersøgningen begynder i den thailandske by Pattaya, der er kendt som stedet, hvor man kan købe børn til sex. Sammen med journalisten Gregers Møller, der er bosat i det populære ferieland, forsøger Kristian Bech at afdække den sigtede Paiboons færden. Det bliver til en sand menneskejagt, som bringer Kristian Bech langt væk fra turistmålenes glittede overflade, og som viser et helt andet Thailand end det, de fleste mennesker kender.

Written by Donald

Sunday, September 27, 2015 at 13:18 UTC

Posted in Expeditioner

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ……og jeg, som troede, at du var taget ud til Pometet for at se, smage og dufte til de hundreder af æblesorter, de præsenterede i dag på årets Åbent hus. Jeg ville godt have været der, der er både Sofie-, Ærø- og Slesvig-æbler. Foruden alle de andre.

    AagePK

    Sunday, September 27, 2015 at 18:20 UTC

    • Ja, ja, jeg burde tage hid og did AagePK, men jeg har vitterlig ikke meget ork tilbage.

      Donald

      Monday, September 28, 2015 at 11:16 UTC


Comments are closed.