Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Bygevejr ved Holløselund Strand

Efter at en venlig tømrer havde hjulpet med at få skubbet tagstenene på plads – jeg kunne ikke selv gøre det, uha! – måtte jeg på motionstur, 160 trin ned og op ved Holløselund Strand i gråvejr, det kan vel ikke være fotogent?

De mange efterårsskyer lod kun smalle solstråler passere

De mange efterårsskyer lod kun smalle solstråler passere

De smalle stråler blev reflekteret i havoverfladen

De smalle stråler blev reflekteret i havoverfladen

I horisonten den rødlige farve af lysere områder med sol på den anden side af bygevejret - en fisker har sat sig ned

I horisonten den rødlige farve af lysere områder med sol på den anden side af bygevejret – en fisker har sat sig ned

Hvad skal der stå her?

Hvad skal der stå her?

Skrive …

Written by Donald

Friday, September 25, 2015 at 11:26 UTC

Posted in Foto, Skyer

Tagged with ,

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tænk hvad man kan finde ud af ved Google + Krak: Efternavnet er Ry.

    Donald

    Friday, September 25, 2015 at 11:55 UTC

    • Storm Ry?🙂
      Det kunne da også være Stor, Mary. På Ærø findes navnet Stoor såvel som Storm.

      AagePK

      Friday, September 25, 2015 at 12:32 UTC

      • Jeg tror der har stået Storm Ry – men alle bogstaver er ens. Krak siger adressen er registreret til Morten Ry🙂

        Donald

        Friday, September 25, 2015 at 21:14 UTC

  2. Godt det var noe der hjalp deg med takstenene🙂
    Klem på deg

    Mormor

    Friday, September 25, 2015 at 13:11 UTC

    • Ja, sikken en dejlig dag! Det var jeg så glad for. Nu vil jeg spørge om jeg kan få hjælp til udskiftning af emhætte i køkkenet – jeg kan få en udmærket emhætte til 1500 kr. og den gamle 29 år har et problem med “filteret” – en plastic-indretning, som er lavet af hård plast med skumplast indeni som filter, og som nu er revnet og skæv så pumpe-propellen støder på. Jeg har selv klippet indmad til plast-dimsen, mange gange!🙂 men jeg tror ikke at jeg kan lave en plastholder, som er rund og passer i hullet.

      Klem på dig🙂

      Donald

      Friday, September 25, 2015 at 21:17 UTC

  3. Jeg kan godt lide det midterste havbillede. Dejligt at du ikke får oversvømmelse på loftet.

    Jørgen

    Friday, September 25, 2015 at 13:44 UTC

    • Det er også det midterste, som er min favorit, Jørgen. Der var simpelthen en smuk lyseffekt, som dog er blevet forstærket lidt ved at jeg var nødt til at underexponere lidt (ellers blev vandet hvidt og reflex-striberne blev “vattede”).

      Donald

      Friday, September 25, 2015 at 21:20 UTC


Comments are closed.