Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Godtvejrsdag –

Jeg var heldig med vejret, vi kunne sidde udenfor. Ærligt talt strejfede tanken mig at de nu alligevel var meget godt at jeg fik vasket vinduer og støvsuget indendørs – og det ville også pynte med istandsættelse af væggene, men det gør jo ikke så meget, når solen skinner og det er næsten vindstille.

Morgensol og godt vejr hele dagen

Morgensol og godt vejr hele dagen

Det var stadig godt vejr, da jeg sagde farvel og ryddede op

Det var stadig godt vejr, da jeg sagde farvel og ryddede op

Written by Donald

Saturday, August 29, 2015 at 19:59 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Var det din fødselsdag i går? Jeg har prøvet at læse lidt bagud, for at se om jeg kunne finde anledningen til gæsterne, når nu du ikke har skrevet om den i denne post🙂

    Stegemüller

    Sunday, August 30, 2015 at 6:47 UTC

    • Tak Stegemüller, jeg vil ikke fortælle nogen hvornår jeg har fødselsdag, så det må man gætte sig til. Eller også må man holde ikke-fødselsdage ligesom den skøre hattemager i Eventyrland, som Alice besøgte – Alice i Eventyrland🙂

      Men det var en hyggelig dag, det er vigtigst🙂

      Donald

      Sunday, August 30, 2015 at 8:21 UTC

      • Selvfølgelig er det vigtigst, at det var en hyggelig dag.
        Nu må du have en god søndag.

        Stegemüller

        Sunday, August 30, 2015 at 9:47 UTC

        • Tak skal du have, Stegemüller! – jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg ikke kan lide tanken om at blive fejret, måske hænger det sammen med “livets forskellige tilskikkelser”🙂 Tak igen🙂

          Donald

          Sunday, August 30, 2015 at 15:31 UTC

  2. Flot billede, Donald! I dag har vi haft lidt mere skyet vejr, men det er stadig lunt og dejligt sensommervejr🙂

    Madame

    Sunday, August 30, 2015 at 11:55 UTC

    • @Madame! Det er lidt mere skyet, men tørt; hvis jeg havde været mere i hopla var det en god dag at slå det efterhånden pænt lange græs – nu er jeg bange for at det bliver en sejg omgang inden det bliver helt tørt næste gang! Men pyt – der går nok. Jeg kan huske engang jeg slog græs i regntøj (det var før jeg vidste at man ikke slår græs når det er vådt) og siden dengang mente en nabo at jeg måtte være totalt skør (det gik dog heldigvis over!)🙂

      Donald

      Sunday, August 30, 2015 at 15:33 UTC


Comments are closed.