Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Lyngen blomstrer

Jeg kom til en afveksling fra Strandbjerggaard, men jeg havde set blomstrende lyng på Heatherhills bakker, og gik derfor en runde med kameraet for at få billeder af lyngblomsterne.

På turen dukkede pludselig et minde op fra 60 år tilbage: Min mor må have været på en tur i et lyngklædt område, og hun havde plukket en lille buket lyng, tørret den, og sat den op på væggen ved spisebordet bag et maleri af en kornmark. Der hang den i mange år (mange, når man er barn, er 4-5 år).

Skrivefelt …

For at komme til den blomstrende lyng var jeg nødt til at gå en runde - men så så jeg i det fjerne dette parti og måtte lige have et billede fra en helt anden vinkel end den sædvanlige

For at komme til den blomstrende lyng var jeg nødt til at gå en runde – men så så jeg i det fjerne dette parti og måtte lige have et billede fra en helt anden vinkel end den sædvanlige

Skrivefelt …

Written by Donald

Friday, August 21, 2015 at 11:59 UTC

Posted in Carpe Diem, Skov og have

Tagged with